jueves, 16 de enero de 2014

2014KO NOBEDADEAK

     Urte berriarekin batera hainbat liburu iritsi zaizkigu gure mediatekara. Gehienak argitaratu berriak, nahiz eta hauen artean batzuk aspaldikoak berrargitaratuak ere izan. Ea animatzen zareten irakurtzera eta zuen gustuko liburuak aurkitzen dituzuen. Klikatu irudien gainean eta erreseinak irakurri ahalko dituzu.

 EUSKARAZ
         
                      


                                                    
                              
                                       http://www.harkaitzcano.com/125/orkestra-lurtarra

                         http://www.elkarargitaletxea.com/liburuak/default.cfm?atala=artikulua_ikusi&hizkuntza=1&id_produktua=G81.67196              http://www.elkarargitaletxea.com/liburuak/default.cfm?atala=artikulua_ikusi&hizkuntza=1&id_produktua=G81.102026

                                       
        
                                         



                http://www.txalaparta.com/seccion/libro.aspx?i=7719&Lang=EU            


                                         



GAZTELERAZ


           http://revistamercurio.es/lecturas/infantil-y-juvenil/infantil-y-juvenil-157/                

       

                                       


                                                   












   



                                  













  



                                             

  

6 comentarios:

  1. Nik EL DIARIO DE NIKKI, NERE ALABAK EZ DU ERREMEDIORIK eta ARTURO ETA KLEMENTINA irakurri ditut eta gomendagarriak dira.ANIMATU IRAKURTZERA!!

    ResponderEliminar
  2. Nik Kirmen Uriberen GARMENDI ETA FANNYREN SEKRETUA irakurri dut, nik ez nuen idazle hau esagutzen baina orain idazle honen beste liburu bat irakurriko dut. Asko gustatu zait abenturazkoa delako, eta abenturazkoak gustatzen zaizkit. ANIMAA ZAITEZKEEE IRAKURTZEAA!!!

    ResponderEliminar
  3. Nik irakurri berri dut "Zonbi mutanteen gaua" eta oso ona iruditu zait. Sorpresa asko eta baita gauza barregarri ugari ere aurkitu ditut, adibidez poliziak arma barregarriak erabiltzen dituzte (zartaginak, zalbardoak,...) Benetan oso ona, irakurtzeko modukoa.

    ResponderEliminar
  4. Nik irakurri berri dut andersenen ipuinak liburua batez ere apirilaren 2an haur liburuaren eguna izan zelako eta asko gustatu zait historio ezberdinak dituelao.

    ResponderEliminar
  5. Zonbi mutanteen gaua oso polita da. Oso barregarria iruditu zait eta gauza batzuk interesgarriak ere.Irakurtzen baduzue gustatuko zaizue. Ziur naiz.

    ResponderEliminar
  6. Nik "El diario de Greg 4" irakurri dut eta oso polita iruditu zait.Barre asko egin dut Gregi gertatzen zaionagatik.Oraindikan ez baldin baduzue ezagutzen liburu hau animatzen zaituztet irakurtzera.

    ResponderEliminar